Bebeğim 22 günlük. Meme emdiği an uyuyo aktif beslenemiyo yerine kıyınca da iki dk sonra ağlıyo ve çok aç ve sürekli biberon vermek istemiyorum çünkü sütüm de yeterli ve biberona alışmasından korkuyorum. Ne yapsam uyanmıyo memede. Lütfen bi akıl verin 😓