anneyimben25 Sleepy kullanıyoruz bizde çişi çok koku yapıyor siz neler kullanıyorsunuz koku yapıyormu memnunmusunuz?
Klymeneninatlasi anneyimben25 bende kullanıyorum memnunum koku yapmıyor tabi ki genelleme yapamam ama bebeğiniz çiş rengi falan normal mi? Günde tükettiği sıvı miktarı falan
plajterligi anneyimben25 çişin kokması bebeğinizin yiyip içtikleriyle alakalı olmalı, çiş kokusu sıvı kaybı oluyorsa ondan kaynaklı olabilir özellikle çişi koyuysa. Doktorunuza bi sorun isterseniz
Alimel anneyimben25 aynen bio natural kullanıyorum kokuyo gerçekten bende mama içmesine bağlıyorum diğer kızım anne sütü içerdi sleepy kullanırdım hiç böyle kokmazdı
afrAybars anneyimben25 sleepy bana illallah ettirdi koku yapmadı ama sızdırıyor üst değiştirmekten bıktım resmen bugün başka bi beze geçicez sanada hiç Sleepyle uğraşma derim canım değiştir gitsin