Artık yeter şu savunmasız bedenlerden ne istiyosunuz! Gücünüz bebeklere, çocuklara mı yetiyo. Bunlar nasıl anne ya nasıl!!!!!!! Artık psikolojimiz bozulduu!! Yemin ederimki benim bozuldu ya. Artık babasına geç kendi anneme bırakamıyorum çocuğumu!! Bir kere ihmal ömür boyu vicdan azabı. Ben çocuğum için dünyaları yakarımmm!! Orda o melisa kadın nasıl bu kadar rahatlıkla bu olayı anlayabiliyo nası duruyo. Her gün bi olay her gün yeter. Rabbimmmm bütünnn bebekkerimize çocuklarımızı korusun noluuuuuur🥺🥺🥺 insanlıktan çıkmış hepsi. Allahım hepsine insanlıkk ver vicdan veerrrr. Bu dünyaya 1 tane çocuk fazla bile hep diyorum yine diyorum. Çocuklarımızın suçu neee!! yeter artık!! Yeteeeer!!!!