Marjinal_Anne2 2 buçuk yaş aralıkta 3 olacak. Çok nadir zamanlarda beni oynamaya çağırır. Hatta ben zorla oyununa dahil oluyorum bende oynayabilir miyim diye. Acaba oyun kurma, oyun oynamaya yeni yeni başladığı zamanlarda öteleme mi oldu ? Yani çocuğum benim işim var sen oyna gelicem denilip yanına gidilmedi mi ? Çocuğa sen oyuncaklarını hazırla geliyorum dediğinizde oyuncaklar hazır olduğunda gitmelisiniz, istekli oynamanız gerek, ondan hevesli oyuna kendinizi kaptırmalısınız böyle böyle aşacaksınız. O sizi istiyorsa bir süre işi gücü öteleyip ilgilenin muhtemelen yanınızda olmak istiyor. Eğer çok işiniz var onu da işinize katın. Mesela hadi bugün mutfak oyunu oynayalım, sen mağaza ol ben senden alayım diyerek bulaşık makinesini boşaltabilirsiniz