Merhabalar , regl doğumdan 5 ay sonra geldi kızım şuan 11 aylık olmak üzere ve ben en son Ağustos ayında regl oldum bı daha olmadım. Hamilelik gözükmüyor böyle birşey yaşayan oldu mu ? Emziren annelerde gecikme olabilir diye söylentiler var merak ettim