EmirMom 180 CC yi almayabilir tek seferde almayabilir belki ama. Benim bebeğim 6,5 aylık. 2 saatte bir beni emiyor anne sütü yoğunlukta alıyor. 🙈 işte olduğum zamanlarda bir iki kez mama verilmesi gerekiyor onda da 2 saatte bir 90 CC iciyor. Yani 4 saat beklese 180 içmez mesela. Muhakkak artar. Ki zaten 4 saatte beklemez. Ek gıda alsa bile o kadar beklemez yine emmek ister. Bunu neye göre diyorsunuz? Her bebegin ihtiyacı ve beslenmesi kendine özgü diye düşünüyorum. Zaten aç oldugunda kendini belli ediyor. 4-5 saat beklesem aglamaktan helak olur. Sizi yargılamak için demiyorum yanlış anlaşılmasın. Bu konuya değinmek istedim. Aslinda en doğru kararı anne , bebeğin davranışlarına göre şekillendirir.