Devushka ay hatırlayamadım ki biz 6 aylikken mi geçmiştik tam emin olamadım ama bebeklerin değerlerine mutlaka baktırmak gerekiyor bize saglik odağındaki ebemin 8 .ayında bakilcak demisti ama o bile geçmiş bence doktorunuza götürdüğünüzde baktirin demirine kanina mutlaka. Gözleri sis gibide duruyor uykudan uyandigindaki gibi yüzü biraz soluk gibi durur gozaltlarida morumsu gibi istahinida etkiliyor.