Hilal_-19 benim kızım da 11 aylık. Kucağımda yedirmeye başladım ağzından atma azaldı. Yediriyorum iki defa çıkarıyorsa doyduğu mesajını alıyorum artık, eğer hemen çıkarıyorsa da yemek istemiyor şeklinde yorumlayıp az sonra tekrar deniyorum. Ayrılık kaygılarının çok arttığı bir dönem, o yüzden paçamızdan düşmüyor ve sürekli mızmızlanıyorlar😊 benimki bir de 1 hafta arayla ikinci dişini çıkarıyor geceleri uyanıp uykuya dönmekte çok zorlanıyor. Geçecek hepsi🥰 öyle düşünün lütfen. Evet sabır zorlanıyor ve çok yoruluyoruz ama geçecek💐