User1999 blue5 gündüz 15 dakika açıyorum evin soğuğu kırılsın diye . Kalın giyiniyoruz daha ağustos ayında açmadığımız halde 310 lira fatura geldi açarsak bittik
TugceBulut blue5 Dışarda hava sıcak ev soğuk anlamadım gitti en kısıkta açıyorum bazen. Ama eski ev yer beton üstü mahalle muhabbeti işte normal bacı
Mcnkarsel blue5 gündüzleri sıcakta akşam soguk oluyo o yüzden akşamdann sabaha kadar acıyoruz biz. Bebeğim zaten üstünü örttürmüyo mecbur