Merhaba arkadaşlar, 1.5 yaşında kızımız var. Doğduğundan beri alerjili ve ayina göre zayıf ve az kilo alan bir bebek olduğu için ek gıdaya başladığımızdan beri doktorumuzun da oluruyla püre şeklinde ve tabletle yedirdim yemeklerini. Toparlasin düzeltiriz dedik. Şükür besin alerjisi 1 yaşından sonra geçti kilo aldı normal şekilde şu anda. Ama halen püre ve tabletle yemek yedirmek zorunda kalıyoruz. Herşeyi yiyor ama katı olmayacak. Eline normal ekmek, kraker vs. Verdiğimizde kemiriyor ama bırakıyor.doyacak şekilde yemiyor. Tabletsiz asla yemiyor. Nasıl bu kötü aliskanligimizi giderebiliriz. Anne baba ikimizde çalışıyoruz dönüşümlü bakıyoruz bizden başka kimse yok farklı şehirde tek basimizayiz