Moms44 Arkadaslar merhaba 3 yasındaki bebegim cok fazla idrara cıkıyor, su içiyor, bazende dudaklarının kuru oldugunu görüyorum. Şeker olabilir mi , varmı yaşayan benzer durum???
Yildiz52 Moms44 inşallah yoktur ya ailede var mı doktora gitseydiniz keşke burdan net bisey kimse diyemez yani
Melike37 Moms44 ben mesela şeker hastasıyım 12 yaşından beri ihmal etmeyin benim ailem de kimse de yoktu biz belirtilerini bilmiyorduk komaya girmiştim ben helikopterle hastaneye gittim Bi süre yoğun bakım da yattım o yüzden götürün Bi baksınlar