2 kez ertesi gün hapı kullandım. En son aldığım adetime 3 gün vardı. İlac aldım sabahına kırmızı kan gördüm. Neyse normalde ilk gün az olur sonra köye gitmek durumunda kaldım akşam eve döndüm baktım koyu kahve kan ve pıhtılaşmış kan vardı özür diliyorum böyle açıkça yazdığım için. Sonra bugün ise günlük pedde çok hafif koyu kan var ilaçtan mı acaba