nazlimom_ 6 ayda kesebileceğinizi söyleyenler var ama çok erken. Onun tek hayatı anne sütü. Kış geliyor bağışıklığını güçlendirin bence sütü kesmeyin. En az 1 yaşa kadar bekleyin bende sAat başı uyanırım doğduğundan beri bazen keseyim diye düşünsem de kıyamıyorum 8 aylık 1 yaşta keseceğim gece