Nmt94 emzikle alakası yook kuzum ✨ ben ilk bebeğimde sarılıktan dolayı 1 ay biberonla mama verdim mamayı kestikten sonra biberona alıştığı halde beni 2 sene emdi biberonu unuttu. Şu an 2.bebeğim oldu onuda gece uykusu uzun olsun diye emziğe alıştırdım hem beni hem emziği tutuyor sorun yaşamıyoruz şükür ama eltim doğum yaptı 15 gün önce çocuk emzikte bilmiyor biberonda ama anneyi bunlara rağmen emmiyor en son çok aç bıraktık yine annesini emmedi 🙄 biberona alışmasın diye şırıngayla verdik mamayı ama anneyi ısrarla almadı artık 2 gündür biberona alışsında mamayı şırıngayla vermeyelim diye uğraşıyoruz anneyi bıraktı çünkü mamaya devam edecek. Seninle veya emzikle alakası yok şimdikiler resmen red bebesi