bircaaannn Arkadaşlar bebeğimin pisigi için zeytinyağı önerdiler hatta karin bölgesine doğru sürersem gaz sancisini da azaltacağını söylediler. Gercekten sürdüğümden beri pişik azaldi ve bebegim pes peşe kendi kendine gaz cikarmaya başladı ben fayda gördüğüm için sizinle de paylaşmak istedim.
AryamH bircaaannn bizde hep zeytinyagi kullandik mucize gibi valla hemen gecirirdi. Asitli daha cok yakar diyenler olmustu ama bize fayda etti. Bepantholle donusumlu kullaniyordum
bircaaannn Ben de kremde kullandim ama bir faydası olmadi .zeytinyağı çok kısa zamanda iyilesme gostertti.