Merhaba,
Son iki aydir bebegim emerek uyuyot yataga beraber uzaniyoruz emiyor isi bitince arkasini donup uyuyor. Kolayima geldi bu sekilde devam ettim simdi geceleri uykuya devam edemediginde uyaniyor emiyor ama tekrar agliyor ya da 1 saat sonra yine uyaniyor. Doymuyor desem yutkunma seslerini duyuyorum. Kaldi ki uzmanlar gece bebekler acikmadan uyuyabilir diyolar anlamadim. Emzirmeden uyutmak istedim bogazlarini yirtarcasina agladi aksam 20.30-21.00 uykuya geciyoruz gun icinde de uyuyor bilemedim atak doneminden dolayi mi dis cikariyor ondan mi