hogwarts arkadaşlar bir kere Migros’tan kıyma aldık kasap köftesini geç eve geldik daha yemeğe koymadan karardı afedersin köpek yemez o an bebeğimiz küçük gidemedik eşimle koydum kapının önüne aradım müşteri hizmetlerini dediki eti kapatın atmayın görelim götürene kadar buzdolabına koydum dedim muhafaza olsun sonra bir baktım bir kararıyor ama yok böyle bir kararma ve koku dolabımda fare ölmüş olacak diye çıkardım artık attım pencerenin önüne yarın oldu götürdüm direk müdürü benden özür diledi dediki açmanıza bile gerek yok poşeti biz anladık dedi herhalde onlarda orada bakmışlar
İşte bir ton özür dilediler inan parayı iadesi yaptılar yani demek istediğim Migros’tan @ almayın bence ben güvenmiyorum oraya