Havvakck biraz takip edin 2 gün büyük bir sorun yaşatacağını sanmam ama ne olur ne olmaz kuzenim bu sebeple defalarca ameliyat oldu 15 yaşında hala parmak ucunda yürüyor. Sürekli hale gelince ayak damarları sertlestıgı için düz basamıyormus istese de ayak inmıyor yani. Küçükken dikkat edilmesi gereken birşeyz ha 2 günden bir sorun olacağını sanmam orası ayrı. Duyusal hassasiyet olabilir basmak istememesinin sebebi ben bu yaşımda çorapsız yada terliksiz yere basamam parmak ucuna çıkarım hemen. Çocukların neyi neden yaptığı hiç belli olmuyor bazen ☺️ umarım geçici birşeydir