Kızlar cocuk doktorumuz 8. Ve 16. Haftada yapmamızı önerdi. Bugün gidip ilk dozunu yaptırıcagım ( 2. Ay aşıları agır dıye tam 8. Haftda yaptırım aynı ana denk gelmesın dedim) aşıdan once veya sonra dıkkat etmem gereken bişey var mı ? Saglık ocagı hemşiresi yaoabilir mi ?