Ayaz0608 Kasımda oğlum 3 aylık olacak mama içiyor sünnet de sıkıntı olur mu bilgisi olan yaşayan var mi bilgi verseniz
Sumeyya deletedmom4842 ya Maşallah heryerdesin 😁😁yanlış anlamada bebeğin aylık degilmi nasıl tel elinde sürekli yorumları kacirmiyorsun biyandan bebisinle nasıl ilgileniyorsun 🤔🤗🤔🤗🤔
Ayaz0608 deletedmom4842 mama içen bebekler akşam 12 de yiyip sabah sünnet oluyormuş diye duydum tedirgin oldum eğer öyleyse uzun bi site yaptiramayiz
deletedmom4842 Sumeyya Süper anneyim :) Hayır tabii benim oğlum çok uslu ağlamaz pek o yüzden sorun olmuyor benim için.
Sumeyya deletedmom4842 maşallah ozamn bebisine benimde ayakta sallanmaya alışık olduğu için ayagimda salladigim müddetçe teli elime alabiliyorum
deletedmom4842 Ayaz0608 Anne sütü alan da öyle benim oğlum da saatlerce aç durdu bu yüzden mamayla alakalı değil
Sltnbl2018 ikos58 bende tam bilmiyorum ilk çocuğum lokal anestezi olucak klipsli olacakmış10 dk sürecek değil dokto enfeksiyon geçirdiğimiz için hemen yapılacak
ikos58 Sltnbl2018 anladım canım kolaylıkla atlatırsınız ınsallah. Ben de yaptırmayı dusunuyorum da kıyamıyorum ıste