Merhaba anneler. Bebeğimin 4-5 gündür burnu tıkalı, 2 gündür hırıltılı bir öksürük de buna eşlik ediyor. 3buçuk aylık. Doktora götürdük. Ciğerleri suan için temiz ama 48 saat izlememiz gerektiğini bronşilite çevirebileceğini söyledi ve serum fizyolojikle sık sık burun temizliği önerdi. İlaç veremeyeceğini, daha küçük oldugu için aksi bir durumda yatış yapılarak hava ve antibiyotik verileceğini söyledi. Yatış yapılmasını hiç istemiyorum, damar yolu meselesi daha önce bizi cok yıprattı. Siz tecrübeli annelerin bana önerebileceği ek birşey var mı ? Daha önce böyle bir durum başına gelen?