Sürekli uyanıp anne anne diye sesleniyor. Ağlamıyor bağırmıyor ama habire anne diyor. Odasında yatıyorum sürekli hiç böyle yapmazdı uykusu da bölünmezdi geceleri. Bir yaşından beri odasında yatar. Şimdi sık sık kalkıp anne diyor. Neden anlamadım. Uyku gerilemesi mi acaba