Kızlar burda havalar gündüz normal akşam ve geceleri soğuk oluyor bebeğimin vücut sıcaklığı 35.5-35.2 üstünü örtünce terliyor klimayı sıcağa alıp açtım ama bi faydası yok gibi sanki bu terlemesine nasıl bi çözüm bulabilirim hasta olmaz demi şuan bile hava 12 derece oda sıcaklığı 22 napabilirim yardımcı olun lütfen ilk çocuğum napacağımı bilmiyorum üstelik uzun kollu zıbın 2 pijama bir de kazak var üstünde ama vücut sıcaklığı böyle