Merhaba anneler kızim 2 yaşında. Pazar günü hastaneye acile gittik çişini tutamiyo diye hani enfeksiyon falandır diye idrar verdik ertesi günü gittik. Başladı yolda kusmaya hastaneye gittik ordada kustu neyse doktora söyledik eğer devam ederse yatış verelim dedik durumu anlattık. Neyse eve gittik iyiydi uyudu biraz bişey yedi . Bu arada kan tahlili röntgen ultrason hepsini verdik. Sonuç için babam gitti sağolsun kızım uyuyordu.
Doktor sonuçları temiz dedi kusma olursa getirin yatiriruz dedi ilaç yazdı. Akşam oldu yoğurt verdik kustu ishal oldu onun için verdik. Yatırdım sonra bı uyandı gece herşeyi kustu baya sonra uyudu 1 saat sonra uyandı su içti yatti. Sabah oldu neyse iyi görünüyordu. Kahvaltı verdim yedi yani çise götürdüm . Yine ishal oldu neyse ishal tozunu verdim iyi oldu. Ne kustu ne de ishal gelmedi. Akşamda iyiydi sıvı tüketiyordu sürekli. Uyudu 1 saat geçti kusmaya başladı ne varsa üstünü değiştirdim uyudu hemen şu anda bile inliyor ne yapicam ben☹️🥺 çok üzülüyorum ya oturup ağladım. Gündüz iyi gece başlıyor neden ama lütfen akıl verin bakın kusması çok kokuyo üşütme gibi doktorda öyle dedi . Napicam şimdi az kaldı gidicem Kendi evime babamlardayim😑