Aryakus28 Arasboymom süt ve süt ürünlerini tüketmeyi bıraktığımızda 2 3 ay sonra eğer bu aylardan fazlaysa başka alerjil olabilir.
Hayalim51 Arasboymom aptamil progomin As kullanmaya başladik doğuştan alerjikti 1 buçuk yaşında geçti şuan 2 buçuk yaşında sadece bitter çikolata dokunuyor geriye kalan herşeyi yiyoruz şükür aklına takılan bişey varsa sorabilirsin kardeşim ❤🥰
Arasboymom Aryakus28 süt alerjisi kesinleşti 15 gündür diyetteyim . Diğer belirtileri geçti fakat hırıltısı geçmedi . Doktor antibiyotiğe başlatıyor . Balgamı ciğerine inmesin diye ama umarım bir an önce geçer .
Aryakus28 Arasboymom bu ara salgın var çocuklarda benim kızım 4. Ayında açtık diyeti geçmişti alerjisi zaman sonra hırıltı başladı ama gitmiyor malesef suan 8.5 aylık hala hırıltı var ara ara gdyr tekrar başlyr.
Arasboymom Hayalim51 biz de şu anda diyetimizi açtık . Süt ürünleri kullanınca reflü yaptı ondan geri çektim . Şu an keçi sütlü mamaya başladım ama yaramıyor . Kilo alımı önceden daha iyiydi . Tam tersi daha çok kilo alması gerekmez mi ? Sizde nasıl oldu acaba ?
Ecem__ Cok tesekkur ederim🙂 bebegim 2 kere grip gibi olunca doktor alerjik oldugunu soyledi belirtiler inek sutu.hiriltisi oluyor burundan yanaklari bazen kizariyor.o kadar cok uzuluyorumki