Oğlum 3 yaşında dişleri nerdeyse tamam son 3 dişi kaldı çıkacak…
Bakıyorum dişleri bembeyaz çürük falan yok hastada değil sürekli ağız kokusu oluyor dişlerini sürekli fırçalıyorum 4 dişi varken başladım fırçalamaya ama nerden çıktı bu koku anlamıyorum o kadar dikkat etmeme rağmen neden olabilir başına gelen varmı daha minicik bebekte ne olabilir