on yıllık diş hekimi asistanıyım anesteziden hemen sonra hiç vakit kaybetmeden emzirebilirsiniz ( o kadar kısa sürede süte geçmez ) fakat sonra iki saat emzirmemeniz ve ilk sütünüzü sağıp atmanızı öneririm. . şimdiye kadar bir çok cerrah ve endodonti uzmanıyla çalıştım hepsi bu şekilde tavsiye ediyorlar hastalarına. . geçmiş olsun şimdiden. .🙏🏻 bu arada kanal, çekim veya dolgu vs. yapılacak işlem önemli değil önemli olan uyuşturmak için anestezi yapılıp yapılmaması. . yapılmayacaksa zaten sorun değil istediğiniz gibi emzirebilirsiniz. .