Annekuzusu_23 dişinol losyon var ama 3 yaşa kullanır mı bilmiyorum ve tadı kokusu kötü ama onu sürdükten sonra tadini degistirecek bir sey yiyip içebilir isterseniz nöbetçi eczaneyi arayıp sorun kullanabiliyorsa gidip alırsınız üzüldüm yavruya bende diş ağrısı çekiyorum çok zor