Merhaba 25 günlük bebegim var midesinde bulunan gazlardan dolayı devamli kusuyor , sadece anne sütu kullaniyorum emzirdikten sonra gaz cikarma hareketleri yapiyorum gaz damlasida kullanıyorum fakat ona ragmen cok gazli bir bebek uyku aralarinda ağlıyor ıkınıyor ne yapmam lazım öneriniz var mi ?