defmommy Avukatın ve hukuk bürosunun adına kadar herşey aynı eşim aradı yok sipariş verdiğiniz ürünü iptal etmişsiniz de zarara uğramış firma o yüzden dava açmış eşim de aile dostumuz bı avukat var onunla görüştü sakın aldanmayin öyle bişey varsa da bırakın takip baslatilsin itiraz edersiniz her türlü kazanirsiniz ama öyle bişey söz konusu değil dedi o da e devletten bakmış dosya falan yok yaklaşık 20 gündür aynı mesaj gün içerisinde ödeme yapın yaptıysanız bu mesajı dikkate almayın diye IBAN bile attılar bize 😂😂 eşimde bana diyo ben biliyorum seninn bu kargolarin siparişlerin bı gün başına iş açacak diye neyse ki avukat rahatlattı adamımın içini ben de aklandim 😂🤭