Kızlar bebeğim 6 ay 8 günlük iştahlı bir bebek değil mama ile besleniyor ama iki aydır savaş içindeyiz mama hiç istemiyor çok azalttı yemeyi hep teklif ediyorum ama gece hiç yemiyor sürekli kalkıp veriyorum asla yediremiyorum sürekli döküyorum mamaları daha gece yemeyi kesmek için erken ama yemiyo napicam 😓