Oli Hayat123456789 kumtel mi xiaomi mi desem hangisini alirdiniz? Kumteli arastirdim baya güzel yorumlar var.
Hayat123456789 Oli ikisininde özellik bakımı ayrı xıami alma sebebim dijital olması çok hoş kumtelin de derinliği çok güzel ama kumtel tercih ederdim sanırım ya kalabalık bi misafir yada aileler için çok uygun
Melek0205 KbrMte Tefal esayfry & grill modelini aldım xaomi için gitmiştim ama o küçük geldi phılıpsinde iç malzemesini beğenmedim büyük biraz da. Tefal den çok memnunum inox dijital olan modelini kullanıyorum hem şık hem kullanışlı 😊
bikerem KbrMte electrolux kullaniyorum,inox olan 5.4 litrelik. Oldukca memnunum ve digerlerine kiyasla artilari cok fazla
Ebrulihayat Aysecikk3 paylaştım şu an mevcut değil ama ara ara kontrol edebilirsiniz stoklar güncelleniyor