Aslannuu canım bulunduğun il de küçük bebek butikleri yok mu? 16 parça ürüne 3 bin verilir mi ay yazık günah. Bizim burda görüsh baby var. 11 tane üst , 4 tane atlet , 2 tane alt, 6 tane çorap , 2 tane pijama takımına 1200 tl ödedim. Montu ve kalan bir kaç eşofmanı civilden aldım puanım birikmişti ve oradaki Montu hoşuma gidiyordu diye. Yani varsa bebek butikleri de çok güzel. Benim kızım 20 aylık e bebekten lcw ve civilden beğendiğim 1-2 şey alırım çoğunu butikten alıyorum. Yazık ya 3 bin nedir bu piyasa noldu böyle ya. Altı üstü iki parça küçük bez 😣 bebeğin giydiği ne olacak Allah aşkına