masterana0 Bugün eczaneden aldık ateş ölçer inşallah doğrudur. Dudağımı alnına koyduğum zaman sanki hiç önceki 37 lere benzemiyor gibi bilmiyorum umarım düşer aşı oldu da bugün 7 aylık
MinnakvLiva Aşıda ateş normal endişelenmene gerek yok 38 leri görmedikçe endişelenmiyorum ben 37.1 sağlıklı ateş
Mucizelerherzaman masterana0 37,5 sonrası ateş olarak sayılıyor korkmayın. Endişleniyorsanız ateş düşürücü verin 4 saat arayla , çok kalın örtmeyin üstünü de