ozomom Arkadaşlar herkese merhaba, ciddi bir bogaz enfeksiyonu geçiyorum. Doktor antibiyotik verdi bu sabah içtim ama kızıma dokundu emzirdiğim için oluk oluk kustu bugün bir daha içmedim ben de. Ben bunu nasıl atlatacağım var mı bir yöntemi olan 😞
Aselinannesii6 ozomom çok geçmiş olsun bol bol limon mandalina sıkın için suyunu onun dışında bal ılık su tereyağ katıştırıp için yumuşatır pekmez varsa evinizde yiyebilirsiniz
gamziskoo ozomom geçmiş olsun emzirdiginizi belirtmemis miydiniz doktora😟 boğaz için sirke, tuz, ılık su bunları karıştırıp gargara yapın. Çok yakar ama çok etkili bi karışımdır
Asel20 ozomom aynı dert bndede var 2 gündür uyumadım hiç yutkunamiyorum bile kızımı birakcak kimse yok gidemedim de hastaneye evde çorba ılık süt nane limon denedim ama olcak gibi değil bugün gidicem galiba ☹️☹️
ozomom gamziskoo içmesem olmaz mı emziriyorum dedim olmaz çok iltihaplanmış dedi. Zaten çocuk hasta olsa da bu antibiyotiği veriyoruz dedi. Araştırdım emzirirken veriliyormuş sıkıntı olmuyormuş ama ben ilk sütü sağmama rağmen emzirince kustu çocuk çok fena,içmeye korktum bi daha o yüzden 🥺çok teşekkür ederim cevabınız için 🙏🏻
ozomom Asel20 size de çok geçmiş olsun, emzirirken de hiçbir şey içilmiyor ki insan iyileşemiyor ben ilk defa emzirirken bu kadar ağır hasta oldum 🥴
Asel20 ozomom bnde uzun zamandır böyle hasta olmamıştım sizede çok gecmis olsun çocuk olunca insan kendinmi düşüncek çocuğumu şaşırıyor