prensveprensesannesi35 Ya kizlar nerdeyse bir sene olucak kabuk dusmuyor neden boyle tamami degil sadece bir parca kabuk var su anda yasadigim sehirde degilim yasayan varmi buny doktorumada gozukemiyorum yapisyi o kabuk ameleyat yerine sanki