Azraada58 Deniz06 arkadaşım kullanıyor memnun hatta bende uyku egitimi vermeden önce alıcaktım sallamaktan kolum cıkıcaktı şükür gerek kalmadı ama rahat yani bi kımıldmasına hemen devreye giriyor
Busbus03 Deniz06 valla biz otomatik beşik aldık 1800 TL’ye o daha mantıklı bence ama yatmıyor beşikte kucak istiyor 😪