Happmoma da yazdim buraya yazayim belki basina gelen vardir Öncelikle esimle kan uyuşmazlığı var bizim ilk kizimda genetik biotinidaz eksikligi çıktı ve omur boyu ilac kullanicak 14 aylik o su anda insallah o hastalik bu kizimda cikmaz diyordum bunada 17 gun önce doğum yaptım topuk kani verdik ve tiroid az calisiyormus yuksek çıkmış beni aradilar ben duymadim bu sefer esimi aramislar ona demisler yarin gelsin tekrar topuk kani alicaz demisler internete birsuru yazi okudum saatlerdir uzuntuden kahroldum zeka geriliği zihinsel engelli lik falan yapiyormus gelisim geriligi sac dökülmesi tirnak uzamamasi kilo alamama falan ilk kizimin hastaligindada belirtileri var diyordu ama bu seferki zihinsel engellik falan da olunca cok uzuldum benim anne tarafında hepsinin tirod calismiyor annem teyzem kiz kardesim anneannem bende de vardi hâliyle ben gebeligimin son trimestirda öğrendim önemli olan ilk 3 ayiymis o zaman icseydim bebege gecmezdi simdi ben gec kalmıştım tabi kullanmaya yinede içtim ama ne bileyim yani başına gelen varmi acaba ne yaptınız bilgi verirseniz sevinirim sabahi bile bekliyemiyorum icim icimi yiyor bari buraya yazayim dedim