dk13 canim cok gecmis olsun oncelikle.. bizde de var maalesef 2 aylik bebegim ozellikle, doktor bize karisim ilac verdi bi ise yaramadi tekrar gittik max derma kükürtlü krem verdi biraz pahali çünku sigorta karsilamiyormus bunu, 2. Kullanisimda söndürdü yaralarimizi kasintiyi azaltti.. bilmiyorum dene istersen, ama egzema mı uyuz mu hangisi oldugunuzdan emin ol egzemaysa eger mustela steletopia kremi var o cok ise yariyor. Biz hepsini geciriyoruz maalesef..