Arkadaşlar bende belirtiler vardı 3 gün baya hastaydım dün serum vuruldum bu gün iyiyim bebeğime maske ile yaklaştım, ama dünden beri ateşi var 37 buçuklarda calpol veriyorum ve bu gün sesi baya değişti ağlaması farklılaştı çok korkuyorum var mı böyle olan, neler yaptınız