Voleddurderkum eğer sorun halk ekmekte ise onu bende yaşadım, sonra 153 bana bakiyeyi aktarmasıni tarif etti hallettim sonra markette oluyordu en son halk ekmeği denemedim sorun var mı bilmiyorum, ben size şeyi anlatacktim, biletmatiklerden falan parayı aktarmasıni, ama markette kullandım demişsiniz demekki o meseleyi halledebilmiissiniz, halk ekmekle ilgili tekrar alışveriş denemeidgim için sıkıntı var mı al yok mu bilemiyorum bende