KirmiziBalik 21 ekimde yildonumumuz var evde ne gibi biseyler yapabilirim surpriz olmayacak fotograf cekilmek ve kutlamak icin fikirlerinizi bekliyorum 💐💐
Kadifemsii KirmiziBalik benim için evlilik yıldönümü en güzel başbaşa sakin romantik komedi tadında bi yemekle kutlanmalı biz öyle yapıyoruz o yüzden diyebileceğim güzel bi masa keyifli sohbet 🌸
RedFlower_ KirmiziBalik bizimde 15 Ekim dışarıda yemek yeriz diyorum hediye alırım beğendiği bir saat var onu düşünüyorum. Bizim bu ay sonu kutlama olur 4. Yıl dönümüz Şehir dışında kendisi . Geçen sene de evde kutladık masa hazırladım güzel geçti iki kısilik menü yaptım mum süsleme flaan güzeldi
Deletedmom_36 KirmiziBalik Bu konularda sifirim.yarin esimin dogum gunu su an iste az once konustuk planimiz su yarin esim evi supurucek ben silicem sonra pizza soyliycez😁
Hilosssazra Deletedmom_36 yaa sen bensin ama 😂😂😂😂 bizim de 25 ekim bu postu görünce dank etti sabaha unuturum heralde 😂😂😂😂
Deletedmom_36 Hilosssazra 😁 ay ben hoslanmiyorum boyle seylerden hic bana gore degil😁aslinda kebap yemege gidicektik ama kayinvalidem 1 hafta yok kizi birakamiyoruz