Yasirefeninannesi Eşim işten cikti calismiyor haliyle bebegimiz var eşi guvenlik olmak istiyor acaba esi guvenlik olanlar yardimci olurmu 🙂
hulya1406 Yasirefeninannesi ben güvenlik olarak çalıştım.Gücenlik firmalarına başvurması gerekli.Ankara’nın neresindesiniz?
defmommy Yasirefeninannesi benim eşimde güvenlik sertifikası almıstı ama iş bulamayınca başka sektöre girdi malesef çok zor alıyorlar