Hanımlae merhaba oğlum 5700 kilo ve doktor bugub kaşık maması başlatto iki ayda 600 gram almış normal değil dedi ama bebeğim hem aşırı hareketli emekliyor dönerek halı sonunu buluyor hemde diş çıkarıyor artı meme reddi var sizde geri anne sütüne tümden dönebilir miyiz yokda ek gıda ya başlamalımıyım?🙏🏻