Kızlar iki gün sonra bebegm 9 aylık olacak ,daha öncede post açmıştım,bebegm HC bisekilde ek gıda almıyor çok şeyi denedim ne yapacağımı sasrdm artk , geceleri devamlı emmeye kalkıyor yoruldum artk bezdim hayattan iice napcagmi inanın HC bilmiyrm ,eline veriyorum olur ki belki elinde yer hoşuna gder diye yook mama veryrm yemek tarzı veryorum bana mısın demio