İyi akşamlar arkadaşlar. Kızım 3 yaşında yaklaşık 1 aydır sürekli olarak kakasını tutma problemi yaşıyorduk ama son 1 haftadır hiç yapmıyor doktor fitil verdi ama onunla bile sürekli tutuyor zaten her zaman bir uyaran vernek istemiyorum kakadan korktuğunu söylüyor. Herşeyi anlatıyorum ama gene de ağlıyor yaklaşık 1 saat karnım ağrıyor diye ağladı ağlayarak uyudu ama asla yapmadı kakasını. Yaşayan bu durumu atlatan anneler bir yol gösterin lütfen..