Kızlar gece uykusuna yatırıyorum genelde memede uyuyo zaten yerine koyuyorum 10-15 dakika sonra agliyo emziğini verip sallıyorum bı 10-15 dakika sonra tekrar ağlıyor yine aynı seyleri tekrar ediyorum dalana kadar 3-4 kere böyle uyaniyo nerde hata yapıyorum acaba çok yorulmaya başladım 5 buçuk aylık kızım dış çıkarcak sanırım ondanmi böyle oluyo acaba