[silindi] Voleddurderkum bir ay kısa bir düre sürekli sağmayı deneyin ya da karnı doyunca solu verseniz bebek çeker yine de belki gelir
ElfBrnveAlmila Voleddurderkum yinede emzirin ve sağın. Gelmese de moral bozmayın, babam ben küçükken vefat edince annemin tek göğsü şokla kesilmiş. 3yıl tek memeyi emmişim, hiç kilo kaybım da olmamış. Siz bebeğinize odaklanın, olumlu düşünün
Teachrr Voleddurderkum canım emzir sen yine belki terbiye olmuştur gögsün öyle deniyo . Yumuşuyo ama içinde süt oluyo . Benim sağ göğsümü kızım hiç emmedi 14 aylık ve şuan hala tek göğüsümü emiyo yeter hiç merak etme . Ama diğerini sürwkli sağ yada emzir . Süt gelir daha çok yenisin . Ama hiç stres yapma rahat olunca süt çok rahat geliyo . En ufak stresten bile etkilenmiş olabişirsin
Seda2013 Voleddurderkum göğüs terbiye olabiliyor veya kanal tıkanıyor beze oluyor kontrol ettinmi öyle bişey varmı