Noname21 kemik suyu hep katarim corbalarina canım karadur özü de deniyim duş aldirmaya korkuyordum hasta olur diye keza soğuklarda pek dışarı çıkarmaya da cekiniyorum doğrusu yanlış mı yapiyorum bilmiyorum ama kreşe başladı sürekli ateşi çıkıyor önceden bayadir hasta oiyordu oğlum ya