Omurbebek Kızlar tiroid değerim yüksek. İlacı da çok ağır olduğu için doktor çok çok zor durumda olmadıkça kullanma dedi ve ilacı yazmadı. Değerim sınırda 4. Benim gibi olupta ilaç kullanmadan düzelen var mı?